ההצלחה של גיא לאחר קורס סייבר

ההצלחה של גיא לאחר קורס סייבר

רוצים לשתף את תוכן המאמר?

איך השגתי את העבודה שרציתי?

היי, ביקשו ממני מהמכללה לספר קצת על איך הגעתי לתחום הסייבר, אז הנה בקצרה מאוד הסיפור שלי,

לפני שלוש שנים החלטתי ללמוד סייבר ואבטחת תוכנה. לפניכן, כמו רבים מהאנשים, הייתי טיפה אבוד, קמתי בבוקר, הייתי במחשב, לפעמים הייתי הולך לעבוד אבל לא היה לי משהו קבוע. הרגשתי תחושת לחות תמידית על הפנים שלי גם אחרי שהייתי מתקלח ולמען האמת הייתי במצב לא להיט. לא היה לי תואר אבל רציתי לעשות תואר. לא למדתי איזשהו קורס מקצועי ופשוט חייתי אצל ההורים או לא אצל ההורים ובהחלט יכולתי לראות שאני לא נהנה יותר מדי.

יצא לי להביט אחורה ולהרהר בימים שהייתי עם יותר אנרגיה, יותר שמח, פחות מבולבול וראיתי שבימים האלה היה עלי לחץ מסוים, היו עלי משימות שהייתי צריך לעשות, הייתי פעיל, עשיתי דברים. אם כן התשובה מאוד פשוטה אבל עדיין לא עשיתי יותר מדי גם אחרי שהבנתי את זה (משעשע למדי). לאחר זמן מה קפצה הודעה באינסטגרם על קורס ״סייבר״, לא היה לי מושג על מה מדובר אבל זה משך את תשומת הלב שלי והחלטתי להיכנס ולראות במה מדובר. 

השארתי פרטים, התקשר אלי נציג מכירות, הסביר על הקורס ושכנע אותי לרכוש אותו – שילמתי לו סכום כסף אשר באותו זמן נראה לי גדול אבל איכשהו משהו בי דחף אותי לעשות את זה ופשוט שילמתי לו. החלטה מוזרה באותו הרגע, בהחלט, ועם זאת החלטה נכונה מאוד, כמו שאני אגלה מהר מאוד.

תוך אני חושב חודש מאותו רגע התחיל הקורס ואני התחלתי ללמוד סייבר – דרכים להגן על מאגרי נתונים על ידי ידיעה איך אנשים יכולים לפרוץ אליהם. או לפרוץ למאגרי נתונים, שוב כדי לראות איך אפשר להגן עליהם מפריצות.

בתום מספר חודשים כשבמיומנתי לעשות דברים שלא חלמתי שאדע לעשות אותם מספר חודשים קודם לכן, בעזרת המכללה השגתי עבודה בחברת הייטק. השכר היה טוב, לא מאוד גבוה – זאת הייתה ההתחלה. 

משהו מעניין התרחש, הרגעים של הסיפוק וההנאה שהיו לי בעבר חזרו על עצמם. פתאום לא רק שאני עובד תשע שעות ביום, עם לחץ, עם דרישות גבוהות, עם המון משימות וגם המון דברים חדשים שאני צריך ללמוד והרבה מיומנויות חדשות שאני מפתח – פתאום החיים שלי לאחר העבודה השתפרו בצורה משמעותית. אני יוצא יותר לבלות, מתחיל זוגיות שמחזיקה ומפתחת, יכול להשקיע בזוגיות כסף שלא היה לי לפני כן, יוצא אפילו לטיולים בטבע פה ושם. החיים שלי הפכו להיות הרבה יותר טובים אחרי שהתחלתי קריירה בתחום הסייבר, בהחלט טובים יותר.

אז זה הסיפור שלי. שמי גיא מרום, אני גר בחיפה ואני מעדכן אתכם שיש המון משרות פנויות בתחום הסייבר וגם בתחום ההייטק באופן כללי. דרך אגב תחום הסייבר יכול להיות מדרגה ראשונה בהרבה תחומים נוספים בהייטק, כמו לדוגמה בדיקת תוכנה, תכנות באופן כללי, יצירת אתרים ואפליקציות ועוד.

אם הסיפור של גיא עניין אתכם, ותחום הסייבר נשמע לכם מעניין, השאירו פרטים וקבלו עוד נתונים על הקורס הקרוב שלנו

הקורסים שלנו: