תקנון שימוש באתר של ICS  המרכז הארצי ללימודים

השימוש באתר האינטרנט  www.studycenter.co.il (להלן: "האתר") השייך למרכז הארצי ללימודים כפוף לתנאי השימוש המפורטים להלן. אנא קרא תנאים אלה בעיון ובקפידה. בשימושך באתר הנך מסכים לפעול בהתאם לאמור בתנאי שימוש אלו ובהתאם למדיניות הפרטיות של האתר.

מ.מ המרכז הארצי ללימודים בע"מ (להלן: "המכללה" ו/או "הנהלת האתר") הוא הבעלים והמפעיל של האתר. 

תנאים אלה חלים על השימוש באתר ובתכנים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולארי, מחשבי כף יד למיניהם וכיוצ”ב). כמו כן הם חלים על השימוש באתר, בין באמצעות רשת האינטרנט ובין באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.

המונח “תוכן”, או “תכנים” כולל מידע מכל מין וסוג, לרבות כל תוכן מילולי, חזותי, קולי, אור קולי או כל שילוב שלהם וכן עיצובם, עריכתם, הפצתם והצגתם.

  1. כללי
    • מטרת האתר הנה חשיפת גולשי האתר (להלן "המשתמשים" ו/או "הלקוחות") למידע ותוכן אודות הקורסים ומסלולי הלימודים השונים שהמכללה מציעה ויצירת קשר לצורך הרשמה לקורסים השונים באמצעות מילוי טופס מקוון.
    • הוראות תקנון זה יחולו על כל גלישה, רכישה ו/או שימוש באתר. ההוראות עשויות להשתנות מעת לעת, על פי שיקול דעתה הבלעדי של המכללה. אשר על כן, טרם ביצוע פעולה כלשהי באתר, מתבקשים המשתמשים לקרוא את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות.
    • המכללה שומרת לעצמה את הזכות הבלעדית להוסיף ו/או למחוק ו/או לשנות את תנאי שימוש אלו בכל עת ללא התחייבות למתן הודעה מוקדמת ו/או בדיעבד למשתמשים באתר. כל שינוי שיעשה באתר ובתנאיו יחייבו את המשתמשים עם המשך שימושם בו. שימוש באתר ע"י המשתמשים לאחר ביצוע השינויים מעיד על הסכמת המשתמשים לשינויים אלו.
    • המכללה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את פעילות האתר על מנת לבצע פעולות תחזוקה.
    • נוסח התקנון המחייב בכל זמן הינו נוסח התקנון המפורסם באתר בפועל.
    • הוראות תקנון זה יגברו על המצוי בתוכן האתר ויגברו עליו במקרה של סתירה ואי התאמה. תנאי השימוש הינם מצטברים ולא חליפיים ויש לפרשם כמתקיימים זה לצד זה ולא כמצמצמים זה את תכולת זה.
    • כל גישה לאתר ו/או כל שימוש באתר או בתכניו על ידי המשתמשים, מהווה אישור, כי המשתמשים קראו את הוראות תקנון זה וכן כי הם מסכימים להוראותיו, מאשרים את תוכנן, מסכימים לתנאי מדיניות הפרטיות וכן מסכימים לפעול לפיהן ולקבלן ללא כל הגבלה או הסתייגות.
    • כל האמור בלשון זכר, במשמע אף בלשון נקבה וכל האמור בלשון יחיד, משמעו אף בלשון רבים, זולת אם יש בכך משום סתירה לנושא הכתוב או תוכנו, או שהקשר הדברים מחייב פירוש אחר.
    • על משתמשים שאינם מסכימים לתנאי השימוש להימנע לחלוטין משימוש באתר. בכל מקרה, ניתן לפנות למשרדי המכללה לקבלת שרות.
    • המכללה שומרת על פרטיות המשתמשים באתר בהתאם לכללי מדיניות הפרטיות המפורסמת באתר, כפי שיעודכן וישונה מעת לעת ע"י המכללה. מדיניות הפרטיות האמורה הינה חלק בלתי נפרד מתקנון שימוש זה והסכמת המשתמשים לתקנון שימוש זה כמוה כהסכמתם למדיניות הפרטיות.
  1. פעולות שאסור לבצע באתר

ללא קבלת אישור מראש ובכתב מידי המכללה, המשתמשים אינם רשאים לבצע את הפעולות ו/או המעשים הבאים באתר ובתוכן האתר לרבות הקורסים המועברים באופן היברידי או דיגיטלי:

  • לעשות כל שימוש מסחרי באתר ו/או בתוכן האתר ו/או הקורסים ללא אישור מראש של הנהלת האתר.
  • להעתיק, לשחזר, לשנות, לעבד, לתרגם, לבצע הנדסה חוזרת, להפיץ, לשדר, להציג, לבצע,לשכפל, לפרסם ולאחסן את תוכן האתר, כולו או חלקו ו/או תוכן הקורסים.
  • להפעיל או לאפשר הפעלת כל יישום מחשב או כל אמצעי אחר, לרבות תוכנות מסוג Crawlers, Robots וכדומה, לשם חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של תוכן האתר ו/או הקורסים.
  • להציג תוכן מהאתר בתוך מסגרת (iframe) גלויה או סמויה או להציג את תוכן האתר בכל דרך שהיא, לרבות באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת, המשנים את עיצובם המקורי באתר ו/או מחסירים דבר כלשהוא.
  • לשבש או להפר כל זכות של משתמש אחר באתר, לרבות הזכות לפרטיות ו/או לאסוף מידע אישי על המשתמשים באתר ללא הסכמתם המפורשת בכתב, לרבות באמצעים אוטומטיים.
  • לפגוע בכבודו או בפרטיותו של משתמש אחר ו/או להשתמש באתר ו/או בתוכן האתר כדי לפגוע בשמו הטוב של כל אדם ו/או לפרסם דברי הסתה, הונאה, תרמית, לשון הרע ו/או כל מידע אחר שהינו שקרי, בלתי אמין או שיש בו כדי לפגוע במזיד.
  • שימוש באתר או בתוכן האתר ו/או הקורסים לשם יצירת מאגר מידע ו/או לקט.
  • מניפולציה של כתובת ה-URL של דפים פנימיים בכדי להגיע לדפים פנימיים אליהם אין לגולש גישה ישירה (URL Hacking.

יובהר, כי אי עמידה במגבלות אלו עלולה להוביל למניעת גישת המשתמשים לאתר ואף לחשוף אותם לאחריות אזרחית ו/או פלילית, על-פי כל דין.

  1. קורסים דיגיטליים
    • התשלום עבור הקורס מקנה למשתמשים גישה למשך תקופת השימוש כפי שמצוין במסלול הספציפי שנבחר.
    • במידה שהאתר לא יהיה פעיל ו/או לא תהיה גישה לתכנים מסיבה כלשהי, יעשה מאמץ לפרסם את תכני הקורס בפלטפורמה חלופית לסרטוני וידאו ותתאפשר גישה לסרטונים לכל מי שרכש את הקורסים באתר.
    • הנהלת האתר משקיעה משאבים רבים בהעברת תוכן ברמה גבוהה תוך כדי עדכון וחידוש של הקורסים, במקרה של אי דיוק בתוכן הנהלת המכללה והאתר לא ישאו באחריות על נזקים שהתחרשו בעקבות מעקב אחר תוכן הקורס. רוכש הקורס מצהיר בזאת שהוא האחראי הבלעדי לשימוש בתכנים שבאתר ולא תחול שום אחריות על הנהלת האתר במקרה של נזקים ישירים או עקיפים שנגרמו בגלל צריכת תוכן הקורס.
    • הקורסים באתר מיועדים לשימוש אישי בלבד ורק לרוכשי הקורס מותרת הגישה לתכני הקורס. העברת גישה או תכנים של הקורס לאדם אחר או לגורם צד שלישי אסורה בהחלט ללא אישור מפורש של הנהלת האתר ועולה כדי עבירה פלילית חמורה.
    • במידה שהתשלום לקורס לא יושלם במלואו תהיה הנהלת האתר רשאית להפסיק את הגישה לקורס לאלתר.
    • בעת הפרת תנאי מתנאים אלו הנהלת האתר תהיה רשאית לחסום גישה לתכני הקורס לאלתר.
  1. תנאי ביטול עיסקה
  • הקורסים המוצעים באתר מפורטים כך שניתן להבין מה הם כוללים ואת מידת ההתאמה לצרכים האישיים של הלקוח. כל הקורסים פותחו ונבנו בכדי לספק ללקוח תוכן ברמה הגבוהה ביותר בכדי להכשירו באופן מקיף ומקצועי. אולם, במידה שלקוח מעוניין לבטל את הקורס, יהא ביכולתו לעשות כן , בכפוף לתנאים המפורטים להלן ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 והתקנות שהותקנו לפיו (להלן: "תקנות הגנות הצרכן").
  • קורס אשר נרכש ניתן לבטלו (בכפוף להוראות תקנון זה ולתקנון הגנת הצרכן) באמצעות הודעה בכתב למכללה, שיפורטו בה שמו המלא, כתובת דוא"ל, מספר תעודת הזהות של הרוכש המבטל ומספר חשבונית מקור שהתקבלה בקשר לעסקה (להלן "הודעת הביטול"), באמצעו פנייה בדוא"ל: ohad@topeverest.org, לפי מדרג הביטול כפי שמפורט במסמך זה.
  • על אף האמור לעיל, צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן. לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית (דוא"ל, צ'אט וכדומה).

מדרג חיוב שכר לימוד

המועד  בו הודיע הסטודנט בכתב על ביטול/הפסקת לימודיו

25% מערך הקורס

קורסים דיגיטליים במסגרת קורס פרונטאלי – לאחר פתיחה בפועל בלבד

דמי רישום בלבד ללא דמי ביטול

ביטול השתתפות בקורס – עד 14 יום מיום ביצוע ההרשמה בתנאי שהביטול ייעשה  עד 7 ימים (שאינם ימי מנוחה)  לפני פתיחת הקורס

50% מתעריף הקורס

ביטול השתתפות בקורס – לאחר 14 יום מיום ביצועה, ועד 7  ימים לפני פתיחת הקורס

65% מתעריף הקורס

ביטול השתתפות בקורס –  החל מ 7 ימים לפני מועד פתיחת הקורס ועד ליום פתיחת הקורס

לא יינתן כל החזר ללקוח בגין מחיר הקורס

לאחר פתיחת הקורס כפי שמופיע בהסכם זה

 

  1. ביטול עסקה על ידי המכללה

מבלי לגרוע מהוראות תקנון זה, בכל אחד מהמקרים שלהלן תהיה המכללה רשאית לבטל את ההזמנה ו/או ההתקשרות עם המשתמשים, גם במקרה בו נשלחה הודעה על ההזמנה למשתמשים. התקשרות שבוטלה לא תזכה את המשתמשים בכל סעד שהוא ולא יהיו למשתמשים כל טענות כנגד המכללה:

  • במקרה של טעות בתום לב באחד מן הנתונים המפורטים באתר לגבי קורס, לרבות מחיר או תיאור אשר על בסיסם נערכה ההזמנה.
  • במקרה של השבתה או תקלה בפעילותו התקינה של האתר עקב "כוח עליון", ו/או עקב מקרה של תקלה מהותית במערכת המחשב, במערכת הטלפונים או במערכות תקשורת אחרות המשרתות את המכללה, ו/או בכל מקרה אחר בו יעכבו, ימנעו או ישבשו גורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת המכללה את פעילותו התקינה של האתר או את אספקת הקורס שנרכש.
  • במקרה בו לא עמדו המשתמשים בהתחייבות מהתחייבויותיהם לרבות, ההתחייבות לתשלום התמורה בגין הקורס שנרכש ו/או בכל מקרה בו מסרו המשתמשים פרטים לא נכונים ו/או לא מדויקים ו/או לא מושלמים, לרבות במקרה של אי אישור העסקה על ידי חברת כרטיסי האשראי.
  1. דיוור, התראות, הודעות מערכת, ניוזלטר וחומר פרסומי
    • במקרים שקיבלה המכללה את הסכמתו המפורשת של המשתמש/לקוח לקבלת דיוור שיווקי ו/או פרסומי, המכללה תהיה רשאית לשלוח לו דיוור ישיר ודברי פרסומת, בהתאם להוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ"ב–1982), באמצעות דואר אלקטרוני ו/או שליחת מסרונים
    • לטלפון הנייד, לרבות באמצעות אפליקציית WhatsApp  ו/או בכל אמצעי תקשורת אחר שתבחר המכללה.
    • משתמש אשר נתן הסכמתו לקבלת דיוור שיווקו ו/או פרסומי יהא רשאי בכל עת לחזור בו מהסכמתו לקבלת דברי פרסומת באמצעות משלוח בקשה מתאימה להסרת פרטיו, לדוא"ל: info@studycenter.co.il, שים לב, כי מטעמים טכנולוגיים ואחרים, ייתכן שייקח לנו עד 3 ימי עסקים ממועד קבלת בקשה כדי להסיר פרטי משתמש מרשימת התפוצה.
    • הנהלת האתר, לרוב, שומרת את המידע לתקופה בת 3 שנים ו/או לפרק זמן ארוך יותר, ככל שהדבר דרוש למטרות עסקיות ו/או משפטיות. הנהלת האתר רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לבטל את הרשאת המשתמש להמשך קבלת דיוור, פרסומים, ניוזלטרים, הודעות ו/או כל תוכן אחר, וזאת ללא מתן כל הודעה מראש.
    • ברישום לשירות הדיוור המשתמש מביע את רצונו ונותן הסכמתו כי המכללה תעשה שימוש במידע, כפוף לכל דין, לרבות שליחת מידע כללי מהמכללה, לרבות, עדכונים, כתבות, מידע פרסומי ושיווקי ו/או הצעות לרכישת שירותים שונים, באמצעות דואר אלקטרוני ו/או מסרונים ו/או מערכות חיוג אוטומטי. בשימוש בשירות הדיוור המשתמש נותן את הסכמתו לתנאי השימוש ואת הסכמתך לקבלת "דבר פרסומת" כהגדרות בתיקון 40 לחוק התקשורת (בזק ושידורים) התשמ"ב – 1982, וכן הסכמה על פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א – 1981. באפשרות המשתמש להסיר עצמו משירות הדיוור ולהפסיק לקבל הודעות דואר אלקטרוני, מסרונים ומידע על ידי לחיצה על הקישור המופיע בדואר הנשלח אליו ו/או באמצעות טופס יצירת הקשר הנמצא באתר. יודגש, כי כלל הוראות תקנון השימוש לעניין אופן השימוש של המכללה במידע של המשתמשים והעברת מידע זה למפרסמים ולצדדים שלישיים אחרים יחולו אף על מידע הנאסף במסגרת שירות הדיוור.
  1. הגבלת אחריות
    • המכללה עושה את מירב המאמצים לספק למשתמשים חווית שימו איכותית ובטוחה באתר. ואולם, האתר איננו חסין מפני תקלות ועלול להיווצר מצב בו לא תהיה למשתמשים גישה לאתר מעת לעת.
    • המידע, התכנים והשירותים באתר (להלן ביחד: "השירותים") מוצעים AS IS והמכללה, מנהליה, בעלי מניותיה, בעלי שליטה בה, חברות הקשורות אליה ומי מטעמה לא יישאו בכל אחריות להתאמתם לצרכים ו/או למטרות המשתמשים.
    • המכללה לא תישא בכל אחריות שהיא, מפורשת או משתמעת, בקשר עם האתר לרבות כל תוכן ו/או שימוש בתוכן המפורסם בו לרבות בקשר עם התאמתו למטרה ספציפית ו/או לדרישות המשתמשים ו/או ביחס לתוכן באתרים שונים אליהם מפנה האתר ו/או לפרסומות באתר. כל שימוש באתר ו/או באתרים אליהם מפנה האתר כאמור ייעשה באחריותם המלאה והבלעדית של המשתמשים.
    • המכללה ו/או מי מטעמה, לא יישאו בכל אחריות שהיא, לנזק ו/או אובדן, ישיר או עקיף, לרבות נזק נלווה, תוצאתי, אקראי או פיצויים עונשיים (ובכלל זה, ומבלי לגרוע מכלליות האמור, פיצויים בגין הפסד עבודה ועסקים, הפסד רווחים, הפסקות והפרעות עבודה, הפסד ו/או איבוד מידע עסקי, פגיעה במוניטין, וכל הפסד ו/או נזק כספי אחר, צפוי ושאינו צפוי), הנובעים ו/או הקשורים, באתר, או בכל תוכן ו/או שירות בו, או בכל שימוש בהם, ולרבות אך מבלי לגרוע:
  • בשימוש ו/או אי יכולת שימוש באתר, לרבות כל תוכן ו/או שירות בו, מכל סיבה שהיא;
  • הודעות ו/או קבצים שנתקבלו אצל המשתמש במהלך ו/או עקב השימוש באתר, לרבות כל תוכן ו/או שירות בו;
  • שימוש או הסתמכות על מידע ותכנים המתפרסמים באתר, בין על ידי המכללה ובין על ידי צדדים שלישיים;
  • כל מעשה ו/או מחדל המתבצע בתוכן האתר או בקשר עמו לאחר מסירתו לצדדים שלישיים;
  • הפרעות, זמינות ותקינות של האתר, לרבות כל תוכן ו/או שירות בו, מכל סיבה שהיא, ולרבות, הנובעים משיבושים או מכשלים ברשת האינטרנט או ברשת הטלפוניה;
  • נזק או אובדן אשר נגרם כתוצאה משגגה, טעות, אי דיוק וכדומה, בתוכן באתר.
    • בכל מקרה ומבלי לגרוע מהאמור לעיל, אחריותה של המכללה כלפי המשתמש או כלפי צד שלישי כתוצאה מהשימוש באתר, לא תעלה על 1,000 ש"ח (אלף ש"ח). מכיוון שבמדינות מסוימות לא ניתן לפטור או להגביל אחריות במקרה של נזקים מקריים או תוצאתיים, ייתכן שההגבלה או הפטור לעיל לא יחולו על חלק מהמשתמשים.
    • מובהר, כי (א) בכל מקרה של סתירה בין נוסח המופיע בפרסום כלשהו מטעם המכללה לבין הנוסח המופיע ברישומי המכללה, יגבר הנוסח המופיע ברישומי המכללה; (ב) בכל הנוגע לכל פרסום מטעם המכללה, לרבות מבצעים, המכללה שומרת על הזכות לבטל את הפרסום ו/או המבצע וכן להגביל את ההשתתפות בו; וכן (ג) כל פרסום מטעם המכללה לא ייחשב כהצעה מחייבת, ואלא אם הוסכם אחרת בין הצדדים, כל התקשרות כלשהי בין המכללה לבין צד שלישי מותנית באישורה מראש ובכתב של המכללה.
    • אין בהגבלת האחריות בסעיף זה, בכדי לגרוע מכל הגבלת אחריות אחרת המופיעה בתנאי השימוש באתר לרבות במדיניות הפרטיות.
  1. קיום הוראות התקנון ושיפוי

המשתמשים מתחייבים בזאת לציית לכל הוראות הדין, לרבות חוק ו/או תקנה, העשויים לחול על שימושם באתר ו/או בתוכנו, לרבות תנאי שימוש אלו. בנוסף, המשתמשים מתחייבים לשפות את המכללה ו/או מי מטעמה בגין כל נזק, הפסד, אובדן רווח, תשלום או הוצאה שיגרמו להם, במישרין או בעקיפין, ובכלל זה פגיעה במוניטין, פגיעה כלכלית ו/או מסחרית, שכ"ט עו"ד והוצאות משפט בגין כל טענה, דרישה ו/או תביעה הנובעים, במישרין ו/או בעקיפין, מהפרת תנאי השימוש ו/או כל ממעשה ו/או מחדל של המשתמשים ו/או מכל חיוב בו תחויב המכללה ו/או מי מטעמה אשר על פי תנאי השימוש למכללה אין אחריות לגביה; או כל טענה, דרישה או תביעה אשר תועלה נגדם על ידי צד שלישי כלשהו כתוצאה משימוש פסול ו/או בלתי חוקי על ידי המשתמשים באתר ו/או בתוכנו, לרבות הפרת תנאים אלו.

  1. בעלות וקניין רוחני
    • האתר studycenter.co.il וכל המידע המופיע בו לרבות – עיצוב האתר, מידע מכל מין וסוג שהוא, ובכלל זה כל תוכן מילולי, חזותי, קולי, אור-קולי ולרבות טקסט, תמונה, קול, וידאו, קורסים מצולמים, בכל אמצעי מדיה ובכל מכשיר קצה, הקיימים היום ו/או שיהיו קיימים בעתיד ו/או כל שילוב שלהם לרבות כתבות, מאמרים, ידיעות, סקירות, נתונים, קבצים, מפות, עצות, ניתוחים, המלצות, הנחיות, הערכות וכל מידע ו/או תוכן אחר בכל פורמט שהוא, וכן עיצובם, עיבודם, עריכתם, הפצתם ודרך הצגתם, לרבות (אך לא רק): כל תמונה, שרטוט, עיצוב, צילום, איור, הנפשה (animation), תרשים, דמות, הדמיה, דגימה (sample), סרטון, קובץ קולי וקובץ מוסיקלי; כל תוכנה, קובץ, קוד מחשב, יישום, תסדיר (format), פרוטוקול, מאגר נתונים וממשק וכל תו, סימן, סמל וצלמית (icon) (להלן ביחד "התוכן"), מוגנים על-ידי דיני זכויות יוצרים של מדינת ישראל, אמנות בינ"ל וחוקי זכויות יוצרים של מדינות אחרות.  
    • חל איסור להכניס שינויים, להעתיק, לפרסם, להפיץ, לשדר, להציג, לבצע, לשכפל, להנפיק רישיון, ליצור עבודות נגזרות או למכור כל חלק מן התוכן הכלול באתר ללא הסכמתה המוקדמת, הכתובה והמפורשת של המכללה.
    • כל זכויות הקניין הרוחני בקשר עם התוכן והאתר מכל מין וסוג שהוא (וזאת בין אם המדובר בזכויות רשומות ובין אם המדובר בזכויות שטרם נרשמו), ובכלל זאת שם הדומיין (studycenter), הפטנטים, סימני המסחר, שמות המסחר, המדגמים, זכויות יוצרים, סודות מסחריים, המוניטין, 'Know How', שיטות, קוד המקור והקוד הבינארי, סמלים מסחריים, תוכנות מחשב, מושגים, מידע סודי, סימני שירות, מאגרי מידע, יצירות נגזרות, תגליות, נוסחאות, מוניטין, רעיונות, שיפורים, מדגמים, מידע, חידושים, המצאות, ידע, לוגו, נתוני שוק, שיטות, זכויות מוסריות, יצירות ספרותיות, קובץ גרפי, מידע טכני, אופן הצגתו ועיצובו של האתר וכן כל עניין או פרט הקשורים באתר, הם רכושה הבלעדי של המכללה או של צד שלישי, אשר הרשה לחברה להשתמש בהן, והשימוש בכל הזכויות האמורות מותר למכללה בלעדית (או לצדדים שלישיים נוספים, במידה והם בעלי רישיון לעשות כן).
    • אין להעתיק, למכור, לשכפל, להפיץ, לשנות, להציג, ליצור עבודות נגזרות המבוססות על התכנים הללו, או לעשות בהם כל שימוש מסחרי, פרסומי או ציבורי אחר, בלא קבלת הסכמת המכללה בכתב ומראש.
    • מבלי לגרוע מהאמור, שם המכללה וסימני המסחר שלה, לרבות אובייקטים הקשורים למוניטין המכללה, כגון (אך לא רק): סימנים, לוגו, סמלילים, סימני שירות, או כל אובייקט אחר כפי שהם מופיעים באתר, הינם קניינה הבלעדי של המכללה ואין לעשות בהם כל שימוש.
  1. הגבלת גישה לאתר ו/או ביצוע שינויים באתר

הנהלת האתר שומרת לעצה את הזכות להתיר או לאסור את גישת המשתמשים לאתר בכל זמן על פי שיקול דעתה הבלעדי ושומרת לעצמה את הזכות הבלעדית לשנות או להפסיק את הפעלת האתר, כולו או חלקו, בכל זמן וללא מתן הודעה.

מבלי לגרוע מהאמור, תהיה המכללה רשאית להפסיק את הפעילות המתבצעת באתר, כולה או חלקה, באופן זמני ו/או קבוע, בכל עת, ומבלי שתהיה למשתמשים כל טענה, זכות ו/או תביעה בקשר לכך.

הנהלת האתר תהיה רשאית להתנות את הכניסה ו/או השימוש באתר, כולו או חלקו, ברישום ו/או בתשלום, ומבלי שתהיה למשתמשים כל טענה, זכות ו/או תביעה בקשר לכך.

מבלי לגרוע מהאמור לעיל, הנהלת האתר רשאית לסגור, להשעות או להגביל את גישת המשתמש לאתר או לתוכן האתר, בין היתר, מהטעמים הבאים:

  • אם הנהלת האתר קבעה, כי המשתמש הפר את תקנון האתר ו/או כל תקנון ספציפי אחר;
  • אם הנהלת האתר קבעה, כי המשתמש הפר התחייבויות משפטיות, כולל הפרת זכויות יוצרים או קניין רוחני;
  • אם הנהלת האתר סבורה, כי המשתמש ביצע פעולה בלתי חוקית;
  • אם הנהלת האתר סבורה, כי המשתמש פועל ממדינה החשופה לסנקציות של האו"ם, האיחוד האירופי, ישראל או ארה"ב;
  • אם התקבל מטעם המשתמש איום על המכללה, נציגי המכללה, משתמשי המכללה או כל גורם אחר הקשור למכללה או מי מטעמה;
  • כדי למזער כל סיכון למכללה או למי מטעמה;
  • מכל סיבה אחרת לפי שיקול דעתה הבלעדי של הנהלת האתר.

 

  1. תוכן האתר
    • האתר והמידע המופיע בו מוצעים לכלל המשתמשים ולקוחות האתר והמכללה כמות שהם (AS-IS). השימוש באתר ובמכשירי הקצה ובשירותי האתר, בתכנים המוצגים באתר לרבות תוכן של צד שלישי או כניסה לאתר של צד שלישי, יעשה באחריותם הבלעדית והמלאה של המשתמשים. למשתמשים לא תהיה כל טענה ו/או תביעה כנגד הנהלת האתר בקשר לשימוש באתר או לתוכן באתר בגין כל נזק ישיר או עקיף הנובע משימוש או כניסה כאמור או בשל הסתמכות על תוכן של צד שלישי.
    • הנהלת האתר משתדלת שהמידע המובא באתר יהיה מדויק ככל הניתן. עם זאת הנהלת האתר אינה מבטיחה, כי לא נפלו באתר טעויות, אי דיוקים או שיבושים או כי האתר או השרת עליו יושב האתר נקי מווירוסים או מרכיבים מזיקים אחרים.
    • המכללה אינה מתחייבת כי האתר (לרבות, ומבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל: יישומי צד שלישי ותכני האתר) ייענה לדרישות המשתמש, או כי השירות הניתן באתר לא יופרע, יינתן כסדרו ללא הפסקות והפרעות ו/או יהיה חסין מפני גישה לא חוקית למחשבי המכללה, נזקים, קלקולים, תקלות, כשלים בחומרה, תוכנה או בקווי התקשורת אצל המכללה או מי מספקיה או ייפגע מכל סיבה אחרת, והמכללה לא תהא אחראית לכל נזק, ישיר או עקיף שייגרמו, ככל שייגרמו.
    • באתר עשויים להיכלל קישורים לאתרים של צדדים שלישיים שאינם מופעלים על-ידי הנהלת האתר. הקישורים נועדו אך ורק לנוחותם ולידיעתם של המשתמשים. קישורים אלו אינם בשליטתה של הנהלת האתר והיא אינה מפקחת על תוכנם. ככל שהאתר מכיל קישורים אלו, אין בכך כדי להעיד על הסכמה ו/או אחריות של הנהלת האתר לתכנים המופיעים באתרים המקושרים ו/או מהווה ערובה לאמינותם, עדכניותם, תקינותם או חוקיותם ו/או למדיניות הפרטיות ותנאי השימוש הננקטים על ידי בעליהם. החברה אינה אחראית לכל תוצאה שתיגרם כתוצאה מהשימוש באתרים אלה ו/או מהסתמכות עליהם וממליצה לקרוא בעיון את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של אתרים אלו, ככל שקיימים, ו/או לפנות לבעלי האתרים המקושרים בכל מקרה של טענה או בקשה בעניין.

 

  1. התיישנות

מבלי לגרוע מהאמור בתקנון תנאי שימוש זה, המשתמשים מודעים, מסכימים ומאשרים בזאת, כי תקופת ההתיישנות לגבי כל תביעה ו/או טענה, ו/או דרישה כנגד הנהלת האתר ו/או צדדים שלישיים הקשורים לשימוש באתר על ידי המשתמשים, תוגבל לתקופה של 6 חודשים וכלל הצדדים רואים בכך כהסכם לתקופת ההתיישנות כמשמעו בסעיף 19 בחוק ההתיישנות, תשי"ח-1958.

 

  1. סמכות שיפוט ייחודית והדין החל

על כל שימוש באתר ו/או על כל תביעה, דרישה או בקשה הנובעים משימוש זה או מכל דבר ועניין אחר הקשורים באופן ישיר או עקיף לאתר זה, יחולו דיני מדינת ישראל והם בלבד. לבתי המשפט ברחובות תהא סמכות השיפוט הייחודית בכל הנוגע לתקנון זה ולשימוש באתר. למען הסר ספק יובהר, שעל אף שלמרכז הארצי ללימודים יש סניפים במספר ערים בישראל, מאחר שהנהלת ומשרדי החברה נמצאים בעיר נס ציונה, תנאי יסודי ועיקרי להתקשרות עם המכללה הנו שסמכות שיפוט מקומית תהיה ייחודית ובלעדית לבית משפט השלום בעיר רחובות. ללקוחות המכללה ו/או האתר לא יהיו כל טענות, דרישות ותביעות כלפי המכללה בקשר לסמכות השיפוט הבלעדית ברחובות. תובע/ת אשר יגישו בניגוד לאמור בסעיף זה, תביעה בכל בית משפט אחר, נותנים בזאת למרכז הארצי ללימודים את הסכמתם הבלתי חוזרת לעתור למחיקת התובענה ו/או העברתה לבית המשפט המוסמך בעיר רחובות.

 

  1. שונות
    • תנאי שימוש המפורטים לעיל אינם יוצרים ולא יפורשו כיוצרים כל שותפות, מיזם משותף, יחסי עובד מעביד, סוכן או שלוח בין המשתמש לבין הנהלת האתר.
    • אם תנאי מתנאי השימוש ימצא בלתי חוקי, בטל או בלתי אכיף מכל סיבה, תנאי זה ימחק מתנאי השימוש ומחיקתו לא תשפיע על חוקיות ותקפות תנאי השימוש הנותרים. במקרה שכזה, יראו בקיומו של תנאי דומה אחר אכיף במקום התנאי שנמחק או הוסר.
    • תנאי שימוש אלו מהווים את ההסכם המלא בינך לבין הנהלת האתר בכל הנוגע לאופן השימוש באתר ומחליפים כל הבנה ו/או הסכמה אחרת, בעל-פה או בכתב, הנוגעת לשימוש באתר ובתוכנו.

מובהר בזאת, כי השימוש בלשון זכר בתנאי השימוש, נעשה מטעמי נוחות בלבד ואין בו כדי לפגוע ו/או ליצור אפליה כלשהי.

 

  1. יצירת קשר

בכל עניין, שאלה או בקשה, הנכם מוזמנים לפנות אל שירות הלקוחות של המכללה באמצעות טופס יצירת קשר באתר, בדוא"ל: ohad@topeverest.org  ובטלפון: 03-3752275.