7 סיבות ללמוד עיצוב גרפי – דווקא עכשיו

רוצים לשתף את תוכן המאמר?

בשקט בשקט בלי ששמנו לב, יש מקצוע שמשתלט על העולם. הוא נכנס לכל תחום שתוכלו להעלות על הדעת. בין אם זה עולם ההייטק המצריך עיצוב לתוכנות, מערכות ואפליקציות או עולם השיווק והפרסום המצריך באנרים, אתרים, מודעות, שלטי חוצות ופרסומות. אפילו תחומים מקצועיים הדורשים סרטוטים, כרטיסי ביקור, כמובן לא נשכח את בתי הדפוס, המספקים פליירים, הזמנות, עיצוב לספרים ולמגזינים והרשימה עוד ארוכה.

יהיו כאלה שיגידו ״אבל אם כולם ילמדו עיצוב גרפי עכשיו זה יציף את השוק״, אז יש לנו חדשות מרעישות, השוק מוצף! הוא מוצף בחברות הייטק, במשווקים ומפרסמים, בבתי עסק ובאנשי מקצוע, ונחשו מה – כולם זקוקים נואשות למעצבים גרפים. העבודה בתחום היא בלתי נגמרת. כל שנה נפתחים עשרות אלפי עסקים חדשים וכולם צריכים את שירותיהם של מעצבים גרפיים. אין כמות של מעצבים גרפיים שיכולה להציף את השוק. שכן, כל עסק חדש שנפתח נעזר במעצב, כל זוג שמתחתן מחפש עיצוב להזמנות, וכל סטארט אפ או חברת הייטק מעסיקים באופן יום יומי מעצבים שיעזרו להם.

אם כן, כדי לקבל הבנה קצת יותר ברורה על המקצוע, ריכזנו עבורכם את הסיבות העיקריות ללמוד את המקצוע.

  1. זה כיף. אולי נשמע קצת טריוויאלי, אבל למען האמת לעבוד בעבודה מכניסה וטובה כיום ועוד להנות ממנה היא זכות שמעטים זוכים לה. ומה יכול להיות יותר כיף מלפתוח את הבוקר עם פלטת צבעים?
  2. שפע של עבודה. כמו שאוזכר לעיל, כמות העבודה בתחום היא אדירה. כמות הלקוחות היא אינסופית והשאלה היא רק כמה אתם רוצים לקחת על עצמיכם ובאיזה עומס אתם רוצים או מסוגלים לעבוד.
  3. המשכורות גבוהות. המשכורות בתחום העיצוב הגרפי הן גבוהות. בין אם תמצאו את עצמכם שכירים בחברת הייטק, סוכנות פרסום או בית דפוס, או לחילופין עצמאיים עם כל סוגי הלקוחות הקיימים בשוק. כיום משכורות של מעצבים גרפיים מגיעים בקלות ל-20,000 שקלים ומעלה.
  4. אפשרות לעבודה מהבית. בין אם תהיו שכירים או עצמאיים, תוכלו לעבוד מכל מקום בכל זמן. שכן כל מה שצריך כדי לעצב זה מחשב. תוכלו למצוא עבודה מהבית או מהמשרד לנוחיותכם.
  5. להיות הבוס של עצמך. בתור מעצבים גרפיים יצירתיים ואומנותיים הכוח בידיים שלכם. אתם אלה שהופכים את החזון למציאות ואתם אלה שיודעים איך לקחת רעיון של לקוחות ולהביע אותו בדיוק איך נראה לכם לנכון.
  6. כל יום הוא הרפתקה. כל יום תצטרכו להתמודד עם אתגרים חדשים, למצוא פתרונות יצירתיים ולהכין פרוייקטים חדשים. אין יום שהוא זהה ואין שחיקה יום יומית של הנפש שלכם בעבודה סזיפית משעממת. כל יום הוא מעניין. 
  7. תוכלו לבחור את סוג המעצב שתרצו להיות. בניגוד למקצועות אחרים, יש גמישות רבה במקצוע העיצוב הגרפי מבחינת אופי השירות שאתם נותנים. אתם יכולים לבחור להיות מעצבים מובילים, לפתח קשרים עם לקוחות ולעבוד עם צוותים גדולים. עם זאת, לאלו מכם שמעדיפים ימים שקטים ונעימים ללא תקשורות עם יותר מדי אנשים, תוכלו לבחור להיות ״האיש שמאחורי הקלעים״, כלומר למלא את הדרישות וההנחיות של הלקוח או המנהל שלכם ולעצב כראות נפשיכם ברוגע.

 

בין אם השתכנעתם ובין אם אתם עדין מתלבטים, עיצוב גרפי הוא מקצוע שתמיד היה מבוקש מאוד ותמיד יהיה נצרך מאוד.

החשיבות העיקרית במקצוע הזה היא להיות מסוגלים להביא תוצאות טובות ולדעת לשלב את דרישות הלקוח עם הידע שלכם ועם הצרכים של משתמש הקצה. כדי להיות בטוחים שאתם יודעים את העבודה באמת כמו שצריך, אתם חייבים לוודא שאתם לומדים במקום הנכון. למידע נוסף על הלימודים ומקומות שכדאי ללמוד בהם השאירו פרטים ותקבלו את כל המידע שאתם צריכים לדעת כדי להתחיל כיוון חדש ומרגש. 

לפרטים על לימודים לכניסה מהירה להייטק - השאירו פרטים!

מהרו להרשם ותוכלו לקבל מלגת לימודים ע״ס 3,000 ש״ח
ולפטופ יוקרתי במתנה!

צרו איתנו קשר!

עצם פנייתך ומילוי הפרטים בטופס ההתעניינות מהווה הסכמתך כי הפרטים והנתונים שמסרת יישמרו במאגרי המידע של המרכז הארצי ללימודים וישמשו לדיוור ישיר, קבלת מידע, בטלפון, בדוא״ל, בדיוור ישיר ו/או מסרים פרסומיים ואסמסים.

הקורסים שלנו:

מחפשים כיוון חדש לקריירה שלכם?

השאירו פרטים וקבלו שיחה מיועץ לימודים מקצועי