קורס Full Stack

פול סטאק הוא התחום של פיתוח אפליקציות ואתרים גם מבחינה ויזואלית וגם ״מאחורי הקלעים״. לא רק שהקורס אינו דורש ידע קודם, הוא גם מאפשר כניסה קלה אל עולם ההייטק.

רוצים לשתף את תוכן המאמר?

אנשים רבים מתלבטים לגבי עתידם המקצועי, וזו התלבטות שכמעט תמיד כרוכה יחדיו עם ההחלטה על תחום הלימודים. זוהי אחת ההחלטות החשובות איתה מתמודדים הרבה צעירים המסיימים את שירותם הצבאי.

אך התלבטות לגבי העתיד המקצועי יכולה להגיע גם בשלבים מאוחרים יותר בחיים; זה יכול להיות כאשר מחפשים שינוי בחיים או סתם שלא מוצאים את הכיוון המקצועי הנכון.

נשמע לכם מוכר המצב של מעבר בין כל מיני עבודות ותחומי לימודים, אך מבלי למצוא כיוון שבו אתם בטוחים?

אנשים רבים הולכים במסלול קבוע בו הם מסיימים את שירותם הצבאי וממשיכים אל לימודי התואר. אולי בין שניהם יש איזה טיול לדרום אמריקה או המזרח. אך לאחר שישבו 3 שנים על ספסל הלימודים, הם מגלים שהתואר האקדמי לא בהכרח מבטיח עבודה בשכר גבוה, או עבודה מעניינת.

כך בדיוק התחיל גם הסיפור של עדי, בחורה מכפר סבא שסיימה את שירותה הצבאי והחלה להתעניין בלימודים אקדמאיים. עדי היא בחורה עם ראש על הכתפיים ומנהיגה מלידה; היא תמיד דמיינה את עצמה עובדת באיזה תפקיד בכיר ומעניין, מנהלת צוות עובדים ונהנית מתפקיד דינמי ומעניין ששכרו בצידו.

וכנראה זה מה שהביא אותה ללימודי הכלכלה והניהול.

ישנם כמה שיקולים כאשר בוחרים תחום לימודים: היצע העבודה בתחום, השכר, העניין במקצוע והאפשרות לצמוח ולגדול במסגרת התפקיד. ומהבחינה התאורטית, לכאורה התואר עונה על כולם.

אבל ציפיות ומציאות זה דבר שונה. גם בתקופת הלימודים, כאשר הבינה כי הדגש בלימודים הוא על מודלים מתמטיים, היא החלה לאבד עניין. לא היה נראה כי הלימודים הללו מקדמים אותה אל התפקיד שעליו היא חלמה. ברגעים מסוימים היא חשבה לוותר על התואר, אבל כאשר נשארה רק עוד שנה וחצי, היא החליטה לסיים את התואר. וכן.. גם הלחץ של ההורים היה חלק מהעניין.

בשנה האחרונה של התואר כבר מתחילים להסתכל ברצינות על אפשרויות התעסוקה. בעוד ממשיכים לעבוד במלצרות ושאר עבודות מזדמנות, כבר חולמים על המשרות האטרקטיביות. אבל בפועל רק מעטים מצליחים למצוא את המשרות הללו. החברות תמיד דורשות ניסיון, והתפקידים המוצעים לא ממש תואמים לציפיות והחלומות. ועל השכר בכלל מביך לדבר.

עדי סיימה את התואר עם תחושת גדולה של חוסר שביעות רצון מהאופן שבו התגלגלו העניינים. היא החלה לחפש עבודה, אך שום תפקיד שעליו התמודדה לא תאם לחלומות שהיו לה באותם הימים שישבה על ספרי הלימוד עד השעות הקטנות. ומעל לכל היא התמודדה עם משהו שהיא לא ציפתה לו, לפחות לא ברמת קיצונית שכזו – בכל מקום רוצים ניסיון.

עדי היא לא היחידה, הרבה אנשים נמצאים בצומת הזו. חלקם פשוט ממשיכים עם הזרם ומשתלבים בעבודה בעלת רמת סיפוק בינוני, גם מבחינת השכר. אחרים מחליטים לבחון כיוונים אחרים. ההתלבטות הזו לפעמים מלווה בהרבה לילות בלי שינה.

מצד אחד השקעתם 3 שנים בלימודים, והעבודות הזמניות הגיעו לכם עד כאן.

אתם רוצים ליהנות מעבודה קבועה ובעלת תנאים סוציאליים סבירים. אך מצד שני אתם יודעים שאתם עשויים להישאב לתוך סביבת עבודה שלא תאפשר לכם להגשים את כל החלומות והשאיפות.

והפחד להתקבע במציאות בינונית גרם לעדי לעצור ולחפש אחר כיוונים חדשים. ואם יש משהו שהיא למדה מהטעויות, זה לקחת בחשבון את הקושי במציאת עבודה עבור חסרי ניסיון. הרי מה הטעם ללמוד תחום חדש, ושוב להיתקל באותו המכשול?

הפעם עדי החליטה שהיא לא רוצה להתפשר באף אחד מההיבטים. היא החליטה לגבש את החזון של העבודה המושלמת עבורה. היה לה ברור שהיא רוצה עבודה שתהיה מעניינת עבורה ותאפשר לה לעסוק בדברים חדשניים. היה לה גם ברור שהיא רוצה מקום שאפשר לצמוח בו ולהתפתח, עם פוטנציאל לתפקידים ניהוליים בהמשך. ובנקודה הזו היא גם הבינה שאולי התואר שעשתה יכול גם לסייע בעתיד. וכלל שהחזון שלה היה יותר מגובש, כך היא הבינה שתחום ההייטק הוא התחום בשבילה. החברות הטכנולוגיות עוסקות בתחומים חדשניים ומעניינים, יש בהן אפשרויות לצמוח והשכר ההתחלתי גבוה מהשכר הממוצע במשק.

אך מה לגבי חסמי הכניסה, האם גם כן יבקשו ממנה ניסיון?

עדי החלה לחקור את הנושא. תחת מטריית ההייטק ישנם תחומים רבים, וכן רבים מהם דורשים ניסיון. אך לא כל הדלתות סגורות, מסתבר שהיום ישנו ביקוש גדול למפתחי פול סטאק.

פול סטאק הוא התחום של פיתוח אפליקציות ואתרים גם מבחינה ויזואלית וגם ״מאחורי הקלעים״. לא רק שהקורס אינו דורש ידע קודם, הוא גם מאפשר כניסה קלה אל עולם ההייטק.

קורס זה שונה במהותו מתחומים אחרים מכיוון שהוא מתעסק בכל הרבדים של הפיתוח. אם עד היום קורסי ההייטק הציגו התמחויות ספציפיות,  המבדילות בין הצד של אחורי הקלעים לבין צד הלקוח – קורס זה עונה על הצרכים המשתנים של עולם ההייטק ומכשיר מפתחים היכולים לתת מענה למגוון ההיבטים של הפיתוח, כך שנחיצותם גבוהה יותר.

קורס פול סטאק מעניק לסטודנטים מגוון כלים שימושיים לצורך השתלבות בתפקידים שונים בעולם ההייטק בקשת רחבה של תחומים – ללא ניסיון קודם. הוא מעניק לסטודנטים מקפצה טובה אל עולם ההייטק.  הקורס כולל 400 שעות לימוד ובהם מכסים את כל הנושאים הרלוונטיים. זהו אינו עוד ידע תאורטי כמו זה הנלמד בתארים האקדמיים, זהו ידע מעשי המביא אתכם ישר אל כיסא המפתח.

אין צורך להיבהל אם אינכם יודעים מה זה סקריפטים, ג‘אווה או API. הקורס נבנה במיוחד עבור חסרי ידע בתחום. הוא מכסה את כל הנושאים מהבסיסיים ביותר ועד המתקדמים.

הקורס פותח את הדלת אל תעשיית ההייטק הישראלית. המקום שבו צעירים רבים שואפים להשתלב וליהנות ממשכורות גבוהות, אפשרויות קידום, ועבודה דינמית ומעניינת. אלו הן החברות המביאות חדשנות וקובעות את המחר.

עבור עדי, ועבור הרבה מאוד צעירים, המתקשים למצוא את מקומם בשוק העבודה או מתמודדים עם עבודות לא מספקות בשכר נמוך, זהו יכול להיות הגיים צ‘ינג'ר שהם חיפשו.

מעוניינים לקבל מידע אודות הקורס?

הקורסים שלנו: