קורס Full Stack ללא ניסיון

קורס Full Stack ללא ניסיון

רוצים לשתף את תוכן המאמר?

איך נכנסתי להייטק ללא ניסיון?


קל להיכנס להייטק היום, מתכנת Full Stack הוא אחד מהמקצועות הכי מבוקשים בהייטק לשנת 2022 ולחלוטין עוד במגמת עלייה.

אני עידן, מתכנת פול סטאק עם ניסיון של שלוש שנים בתחום. תמיד הרגשתי שתחום ההייטק רחוק ממני ולא יכולתי להאמין שארוויח משכורת של חמש ספרות בתוך שנה אחת בלבד. מצאתי תחום שלא רק מעניין אותי, אלא גם מפרנס אותי בכבוד ויש בו אפשרויות קידום רבות.

אחרי הטיול הגדול עבדתי בעבודות מזדמנות שונות ובאמת שלא ידעתי מה אני רוצה לעשות, כשכולם סביבי כבר ידעו ועשו. הדבר היחיד שידעתי הוא, שאני סקרן ואני רוצה להתנסות בתחומים שונים, אבל הייתה רק בעיה אחת – כסף. הייתי צריך כסף, ועבודות מזדמנות בקושי כיסו את ההוצאות החודשיות שלי.

באחד משיטוטי באינטרנט אחרי עוד משמרת, נתקלתי במודעה של לימודי Full Stack והבטחה למשכורת גבוהה בהייטק. חילקתי את סכום התשלום עבור הקורס לתשלומים והבטחתי לעצמי לעבוד עוד קצת בכל חודש כדי לשלם אותו. לא ידעתי אז איך החיים שלי ישתנו בתוך שנה אחת בלבד.


למלחמת הכישרונות הטכניים אין סוף באופק 

מגפת הקורונה גרמה לגל חסר תקדים של אימוץ טכנולוגיה לעסקים בכל התעשיות – כאשר חברות למדו לעבוד מרחוק ולהתחבר ללקוחות באופן וירטואלי, הן למעשה דחסו עשור של טכנולוגיה והמרה דיגיטלית לשנה סוערת אחת.

כעת, ארגונים גדולים עם תקציבים גדולים מעלים את השכר, משלמים יותר עבור עובדי ההייטק. במילים אחרות, חברות מתמודדות עם אינפלציית שכר ותחום תחרותי שכולל לא רק את החצר האחורית שלהן אלא את העולם כולו.

במקביל, מדד מגמות העבודה של מיקרוסופט לשנת 2021 מצא, כי למעלה מ-40% מהעובדים שוקלים לבצע שינוי בתחום התעסוקתי. אנשים עם כישורי טכנולוגיה מבוקשים יוכלו להיות בררנים לגבי הצעד הבא שלהם. השכר כבר עולה משמעותית עם צפי לעלייה של 20 עד 30 אחוזים עבור תפקידים מסוימים. חברות שלא מצליחות לספק את חווית העבודה שאנשים רוצים – גמישות מועדפת באופן גורף – יסבלו מבריחת מוחות חמורה.

 

דווקא היום בשנת 2022 חברות חייבות להיות יצירתיות מתמיד

המגיפה הפכה כמעט כל ארגון לחברה טכנולוגית. למרות שהתחרות תהיה עזה על כישרונות טכנולוגיים מוסמכים, חברות יכולות להתחיל להניח את היסודות כעת כדי לשמור על מועמדים ברי קיימא, מה שנותן גם את היתרון למתכנתים השונים ובעיקר למבוקשים ביותר בתחום. חברות פרואקטיביות כבר עובדות על פתרונות יצירתיים. אלה כוללים:

  • העלאת מיומנויות עובדים – 42 אחוזים מהחברות מתכננות להשיק יוזמות לשיפור מיומנות בקרב העובדים הנוכחיים. אמזון למשל, הודיעה ב-2019 על יוזמה גדולה להעלאת מיומנויות של 100,000 עובדים בארצות הברית עד 2025, תוך התמקדות בהנדסת תוכנה, ענן, למידת מכונה ועובדי IT.

  • אימון לכישרון טכנולוגי – רוב אנשי מקצוע משאבי האנוש תומכים בביטול הדרישה לתואר של ארבע שנים לתפקידים השונים בחברות. חניכה טכנית מספקת חלופה להכשרה המתאימה. החניכות כבר תופסות אחיזה באירופה, וככל הנראה יעשו זאת גם בארצות הברית, בהתחשב בחוק החניכות הלאומי, אשר מייעד 3 מיליארד דולר להרחבת תוכניות החניכה בתעשיות רבות, כולל בתחום הטכנולוגיה.

  • פניה לכלכלת הפרילנס העולמית – חלק מהחברות המחפשות אחר כישרונות טכנולוגיים, פונות לכלכלת הפרילנס או מחפשות עובדים במשרה מלאה בחו"ל. עם זאת, זהו רק פתרון זמני, מכיוון שמצוקת כוח האדם מורגשת בכל מקום.

 

מסלול הפול סטאק הוא קרש קפיצה לעולם ההייטק

עולם ההייטק כיום הוא תחום שפתוח לכל מי שזה מעניין אותו ויתרה מכך, הדרישה למתכנתים היא עצומה ובשנים האחרונות הדרישה אף במגמת עלייה מתמדת. מקצוע מתכנת פול סטאק נהייה מאוד מבוקש היום, שכן אנשי מקצוע אלה יש להם ידע מקיף גם של תוכנה וגם של עיצוב צד לקוח. מתכנת פול סטאק מתמקצע במשך כשנה וכבר יכול להתברג במשרות נחשקות בעולם ההייטק. 


מה זה מתכנת פול סטאק?

מתכנתי פול סטאק לומדים לפתח תוכנה באופן מלא, גם בצד התכנות וגם בצד העיצוב צד משתמש. מתכנת פול סטאק יודע לבצע פרויקט במלואו, ולכן חברות הייטק רבות נותנות עדיפות למתכנתים המגיעים מהתחום הזה. 


איך הופכים למתכנת פול סטאק?

היום ניתן ללמוד תכנות פול סטאק בתוך שנה אחת בלבד וללא צורך בידע קודם או במעבר באקדמיה. הלימודים הם שילוב של ידע תיאורטי ומעשי וכבר באמצע הקורס ניתן להתחיל להשתלב בחברת הייטק עם הידע הנרכש.


ניתן למצוא לימודי פיתוח פול סטאק פרונטליים במוסדות הלימודים השונים או און ליין. לאחר כ- 400 שעות אקדמאיות ו- 150 שעות התמחות פרקטית, ניתן להשתלב בקלות בעולם ההייטק ללא ניסיון קודם בתחום עם משכורת מצוינת, שכבר בחודש הראשון מחזירה את ההשקעה על הקורס הנרכש. 


מה לומדים בקורס פיתוח Full Stack?

כל מכללה או מוסד לימודים מלמדים את אותם התכנים עם דגש מעט שונה על נושאים שונים. התחומים העיקריים שנלמדים הם תפעול מערכות, שפות תכנות, פיתוח תוכנה, צד משתמש, פיתוח אפליקציות ועוד. הידע הנלמד בקורסים הוא מקיף ומאפשר להשתלב בקלות בעולם ההייטק. 


למי מתאים קורס מתכנתי פול סטאק?

קורס מתכנתי פול סטאק מתאים לכל מי שרוצה להיכנס לעולם ההייטק ללא ניסיון קודם ובזמן קצר מאוד. מתכנתי פול סטאק ג'וניורים מתברגים מהר בתחום ההייטק ומרוויחים משכורות גבוהות כבר בהתחלה עם אפשרויות רבות לקידום.


רוצים להיכנס לעולם ההייטק? בואו ללמוד את המקצוע הכי מבוקש והכי מתגמל בתחום!


הקורסים שלנו: