קורס עיצוב גרפי וחווית משתמש – UX Ui

קורס עיצוב גרפי וחווית משתמש – UX Ui

רוצים לשתף את תוכן המאמר?

קורס עיצוב גרפי וחווית משתמש - UX Ui

בתור ילדים אנו תמיד זוכרים אך רצינו לבלות זמן עם הורינו, אך בפועל הם נאלצו לבלות שעות רבות מחוץ לבית, בעבודה, על מנת לפרנס את המשפחה. חינוך הילדים והדאגה לכל צורכיהם הם בסופו של דבר משהו יקר מאוד. והיום כאשר אנו הורים, אנו רוצים להעניק לילדינו את הטוב ביותר. אך גם רוצים להיות שם עבורם ולא להיות כל היום רחוקים מהבית. אך כיצד ניתן ליהנות משני העולמות? כיצד ניתן גם להיות הורים הדואגים לילדינו, וגם מפרנסים אותם?

 

השאלות הללו מוכרות היטב למיכל, בחורה בת 31 עם 3 ילדים. ולצד האהבה הגדולה למשפחתה היא גם אוהבת מאוד אומנות, עיצוב, גרפיקה ואופנה. להיות אמא זהו אחד הדברים המספקים ביותר עבור מיכל. עוד מגיל צעיר היא ידעה שהיא רוצה לפחות 3 ילדים. היא ידעה גם שהיא רוצה לבלות איתם כמה שיותר ולהיות שם עבורם בכל הרגעים היפים של החיים. תמיד להעניק להם את הסביבה האוהבת והתומכת. אך בד ובבד היא גם רצתה קריירה שתאפשר לה להתפרנס בכבוד, ובמאמצים משותפים עם בעלה שגם הוא עובד, יוכלו להבטיח כי למשפחתם לא יחסר דבר.

 

אך לפעמים נראה כי שאיפות לחוד ומציאות לחוד. בפועל מקומות העבודה דורשים מאיתנו להתחייב למסגרת בסגנון תשע עד חמש ובסוף החודש תלוש משכורת שבקושי מספיק. וכל זה על מנת לשלם חשבונות, לימודים, חוגים, אוכל לילדים וכל מה שצריך.

 

מיכל לא רצתה ללכת בדרך הקבועה. היא שאלה את עצמה כיצד תוכל להגשים את עצמה גם בתור אמא וגם לפתח קריירה מספקת. כיצד תוכל גם לבלות עם ילדיה, להסיע אותם לחוגים ופעילויות, וגם להצליח לסייע לבעלה בפרנסת המשפחה.

 

היא ידעה היטב מהם התחומים המושכים אותה, וידעה שאם הכיוון המקצועי שלה יגע בדברים האלו זה יעניק לה סיפוק רב. אך עדיין לא הייתה בטוחה כיצד תוכל לעשות זאת מבלי לוותר על שאיפותיה בתור אמא.

 

מיכל הבינה שהיא צרכה עבודה במשרה חלקית, אך עבודה המעניקה לה גמישות לעבוד לפעמים מהבית. ומכיוון שנמשכה באופן טבעי אל תחום העיצוב, זהו הכיוון המקצועי שהיא רצתה. היא החלה לבדוק את האפשרויות העומדות בפניה וגילתה שישנה אפשרות לקורס עיצוב גרפי וחווית משתמש. מהמחקר שערכה היא הבינה שזהו בהחלט תחום שעשוי להיות מעניין עבורה. תחום שבו היא תוכל לפתח ולהגשים את המשיכה הטבעית שלה לנושא. ומכיוון שהעבודות בתחום הן ברובן עבודות המתבצעות על המחשב, היא גם הבינה שיש סיכוי שתוכל למצוא עבודה המעניקה לה גמישות וגם את היכולת לעבוד מהבית לפעמים. וכמובן, היה ברור שזהו תחום מבוקש בשוק ושכרו בצידו.

 

מיכל החליטה להירשם לקורס מהיר של עיצוב גרפי וחווית משתמש. קורס שפתח בפניה דלתות רבות, גם בתחום האינטרנט והשיווק הדיגיטלי וגם בתחום הפרסום והדפוס. ולמעשה כבר במהלך הקורס היא חוותה את אותה הגמישות שהיא מחפשת – האפשרות לבחור בין לימודי אונליין לאופליין. כך היא יכלה להשלים את הלימודים, וגם לתמרן בין חיי המשפחה ללימודים.

 

לאחר שסיימה את הקורס היא מצאה עבודה במשרה חלקית. זוהי אמנם לא הייתה עבודה מהבית באופן מלא, אך כן עמדה לרשותה האפשרות לעבוד דרך המחשב מהבית כאשר צריך. זה העניק לה גמישות רבה ואת מה שהיא תמיד חלמה עליו – גם לפתח קריירה מספקת המניבה הכנסה יפה, וגם להיות שם עבור ילדיה. לפעמים היא הייתה במשרד כאשר ילדיה היו בבית הספר, לפעמים עבדה מביתה לאחר שילדיה הלכו לישון. תמיד הייתה לה את הגמישות ולא נזקקה לעשות שום פשרות.

 

היא הצליחה להביא פרנסה נאה, ויחדיו עם ההכנסה של בעלה הם הצליחו לפרנס בכבוד את משפחתם ולהעניק לילדיהם את כל מה שהם צריכים – גם האהבה ותשומת הלב, וגם את הדברים שעולים כסף.

 

קורס עיצוב גרפי וחוויית משתמש

 

כיום ישנו ביקוש רב למעצבים גרפיים ומעצבי חווית משתמש. אנו חיים בעולם שבו כל עסק רוצה להתחרות על תשומת הלב של שוק הלקוחות, וזה יכול להתבצע במידיות שונות. כך שתמיד ישנו צורך במעצבים וזה תמיד בא לידי ביטוי בתחומים רבים. לפעמים זהו אתר האינטרנט של העסק, לפעמים זהו כרטיס ביקור או עיצוב אחר. כל אחד רוצה ייחודיות וחווית משתמש טובה יותר, ולכן הביקוש למעצבים רק עולה.

 

ככל שהשימוש באינטרנט עולה, אנו רואים עלייה בביקוש למומחים בתחום. לא רק אתרי אינטרנט נזקקים לשירותיהם, גם אפליקציות, קמפיינים לשיווק בדואר אלקטרוני, רשתות חברתיות ועוד. זהו בהחלט תחום חם שכדאי להשתלב בו. ניתן למצוא עבודה בחברות הבונות אתרי אינטרנט, בתי דפוס, משרדי פרסום, חברות אנימציה, חברות הפקה ואפילו בתור פרילנסרים.

 

כיום ניתן ללמוד את הנושא בקורס של 4 חודשים. הקורסים מתאימים גם למי שאין לו רקע בנושא, כך שמספיק שתהיה לכם משיכה טבעית לנושא העיצוב ושם תוכלו לפרוח.

 

במסגרת תכניות הלימודים תלמדו על יסודות העיצוב והתאוריה מאחוריה; חוקי האסתטיקה; עבודה מעשית עם פוטושופ ותכנית עיצוב גרפי מובילות; אפיון חווית משתמש; עיצוב חווית משתמש UI/UX; עיצוב רספונסיבי לאתרי אינטרנט ואפליקציות מובייל.

 

הקורסים שמים דגש משמעותי על תרגול, כך שאתם רוכשים ניסיון של ממש ולא רק ידע תאורטי. ועוד בטרם השלמת הקורס יהיה לכם מספיק ידע להתחיל לעבוד בתחום.

 

גם אתם יכולים להיות כמו מיכל. גם אתם יכולים להשתלב בעבודה מעניינת המאפשרת לכם לבטא את יכולותיהם ולפתח קריירה. ויחד עם זאת למצוא עבודות המעניקות לכם גמישות בשעות העבודה ואת האפשרות לעבוד מהמחשב בבית, או כל מקום אחר. תוכלו לעבוד בתור שכירים וגם בתור עצמאיים ולהמשיך לנהל חיי משפחה ופנאי.

הקורסים שלנו: