לעבוד בסייבר ולהגן על עסקים ותשתיות ישראליים

לעבוד בסייבר ולהגן על עסקים ותשתיות ישראליים

רוצים לשתף את תוכן המאמר?

לעבוד בסייבר בישראל

אנחנו שני חברים מילדות ותמיד רצינו לעבוד בעולם ההייטק אבל לא ידענו איך אני יכולים להיכנס לשם.

הסיבה שרצינו לעבוד בהייטק היא שראינו שיש בתחום הזה הכנסה גבוהה וגם ביטחון. לא משנה אם יש קורונה או מבצע צבאי, או מלחמה, אנשי ההייטק המשיכו לעבוד. אבל זה לא רק זה. רצינו לתרום למדינה, ובתחום ההייטק יכולנו לסייע להגנה על תשתיות חשובות של חברות ישראליות. כמו מאגרי נתונים של אוניברסיטאות, נתוני חשבונות בנק, אמצעי תשלום וכו׳ וכו׳. בנוסף ראינו שאנשים שנכנסו לתחום ההייטק, חברים שלנו, התקדמו קדימה במדרגות השכר מאוד יפה וזאת הייתה נקודה חשובה בעניין – היכולת להתקדם במקום העבודה.

 

עכשיו אפשר לומר שאחרי 3 שנים בתחום הסייבר, לאחר קורס של מספר חודשים בלי ידע קודם – זה נכון. לא משנה מה המצב בארץ, או אם צריך ללכת למילואים או אם יש קורונה, אנחנו יכולה לעבוד ולפרנס בכבוד. אפשר לעבוד במשרד וגם בבית או בממ״ד או אפילו בחו״ל.

אם ראיתם מודעה בפייסבוק לקורס סייבר ואבטחת מידע, אל תהססו לשמוע מה יש לקורס הזה להציע. הקורס הכביכול קטן הזה של מספר חודשים יכול לבנות עבורכם קריירה יציבה וארוכת טווח.

גם אם הדבר יהיה מאתגר תוכלו לעבוד בהגנה על התשתיות של העסקים הישראלים. תוכלו לעבוד בהייטק ולהיות מוגנים מעליות וירידות בשוק ותוכלו להרוויח פרנסה טובה.

רבים שהתחילו את הלימודים היו מופתעים שהם מצליחים להבין את החומר במהירות.

ולאחר 5 חודשים של לימודי ערב, כך שהתלמידים יוכלו להמשיך לעבוד ביום ולכלכל את עצמם, תסיימו ותקבלו תעודה ועזרה במציאת עבודה.

לרב הבוגרים של הקורס מתחילים לעבוד ב״משרת ג׳וניור״ (משרת עובד מתחיל בהייטק) עם משכורת התחלתית של 11,000 ש״ח. רבים מספרים שהם רק יוצאים מהמכללה וכבר מרוויחים 5 ספרות, סכום שלפניכן בכלל לא חשבו שאפשר להרוויח כל כך מהר.

העבודה שלנו הייתה בתחום הגנת תשתית האינטרנט של אחת מחברות הביטוח הגדולות בארץ ולמען האמת לא היה קל, והיינו צריכים ללמוד דברים נוספים הקשורים ספציפית לתחום שבו התעסקנו עכשיו.


עם החודשים נעשינו מיומנים יותר ובעלי ערך רב יותר לאוניברסיטה וגם השכר השתפר ועלה גבוה יותר.

לא משנה מה מציאות שעומדת בפנינו אנחנו יכולים להתגבר עליה וצריכים לעשות מה שביכולתנו כדי לסייע למדינה שלנו ולעצמנו.

מקצוע הסייבר ואבטחת מידע הוא מקצוע שמתאים לכולם ויכול להכניס כל אחד להייטק ולביטחון תעסוקתי בכל מקום.

 

(התמונה להמחשה בלבד)

לקבלת מידע על איך אתם תוכלו להיכנס להיי-טק עם לימודי סייבר ואבטחת מידע במספר חודשים בלבד

השאירו פרטים:

עצם פנייתך ומילוי הפרטים בטופס ההתעניינות מהווה הסכמתך כי הפרטים והנתונים שמסרת יישמרו במאגרי המידע של המרכז הארצי ללימודים וישמשו לדיוור ישיר, קבלת מידע, בטלפון, בדוא״ל, בדיוור ישיר ו/או מסרים פרסומיים ואסמסים.

הקורסים שלנו: