ללמוד ולעבוד בסייבר מכל מקום ובכל זמן

ללמוד ולעבוד בסייבר מכל מקום ובכל זמן

רוצים לשתף את תוכן המאמר?

איך עשיתי את זה?

תמיד רציתי לעבוד בעולם ההייטק אבל לא ידעתי איך אני יכולה להיכנס לשם אם לא שירתתי ביחידה רלוונטית בצבא.

הסיבה שרציתי לעבוד בהייטק היא שראיתי שיש בתחום הזה הכנסה גבוהה וגם ביטחון. לא משנה אם יש קורונה או מבצע צבאי, או מלחמה, אנשי ההייטק המשיכו לעבוד. אבל זה לא רק זה. רציתי לתרום למדינה, ובתחום ההייטק יכולתי לסייע להגנה על תשתיות חשובות של חברות ישראליות. כמו מאגרי נתונים של אוניברסיטאות, נתוני חשבונות בנק, אמצעי תשלום וכו׳ וכו׳. בנוסף ראיתי שאנשים שנכנסו לתחום ההייטק, חברים שלי שהיו סביבי, התקדמו קדימה במדרגות השכר מאוד יפה למספרים מאוד גבוהים וזה היה נקודה חשובה בעניין – היכולת להתקדם במקום העבודה.

עכשיו אני יכולה להגיד שאחרי 3 שנים בתחום הסייבר, לאחר קורס של מספר חודשים בלי ידע קודם שעשיתי – זה נכון. לא משנה מה המצב בארץ, או אם בעלי צריך ללכת למילואים או אם יש קורונה, אני יכולה לעבוד ולפרנס בכבוד. אני יכולה לעבוד במשרד, אבל גם אם צריך, יכולה לעבוד גם בבית או בממ״ד או אפילו בחו״ל.

איך הגעתי לנקודה הזאת?

לפני בערך 3 שנים ראיתי מודעה בפייסבוק על קורס סייבר ואבטחת מידע. הקורס נראה לי מעניין אבל גם קשה. השארתי פרטים באתר כדי לקבל פרטים נוספים.

לאחר קבלת הפרטים החלטתי שזה מתאים לי. הולך להיות מאתגר אבל אני אוכל לעבוד בהגנה על תשתיות של העסקים הישראלים. אוכל לעבוד בהייטק ולהיות מוגנת מעליות וירידות בשוק ואוכל להרוויח פרנסה טובה.

התחלתי את הלימודים והייתי מופתעת שאני מצליחה ללמוד ולהבין את החומר.

אחרי 5 חודשים של לימודי ערב, כך שיכולתי להמשיך לעבוד ביום ולכלכל את עצמי סיימתי וקיבלתי תעודה ועזרה במציאת עבודה.

התחלתי לעבוד כג׳וניורית (עובדת מתחילה בהייטק) עם משכורת התחלתית של 11,000 ש״ח. רק יצאתי מהמכללה וכבר הרווחתי 5 ספרות, סכום שלפניכן בכלל לא חשבתי שאפשר להרוויח כל כך מהר.

העבודה שלי הייתה בתחום הגנת תשתית האינטרנט של אחת האוניברסיטאות הגדולות בארץ ולמען האמת לא היה קל, והייתי צריכה ללמוד דברים נוספים הקשורים ספציפית לתחום שבו התעסקתי עכשיו וזה היה קשה אבל מספק.
עם החודשים נעשיתי מיומנת יותר ובעלת ערך רב יותר לאוניברסיטה וגם השכר שלי השתפר ועלה גבוה יותר.

אני כותבת לכם ולכן כי לא משנה מה מציאות שעומדת בפנינו אנחנו יכולים להתגבר עליה וצריכים לעשות מה שביכולתנו כדי לסייע למדינה שלנו ולעצמנו.

מקצוע הסייבר ואבטחת מידע הוא מקצוע שמתאים לכולם ויכול להכניס כל אחד להייטק ולביטחון תעסוקתי בכל מקום.

תודה רבה לכולכם שקראתם,

שיראל.

(התמונה להמחשה בלבד)

עצם פנייתך ומילוי הפרטים בטופס ההתעניינות מהווה הסכמתך כי הפרטים והנתונים שמסרת יישמרו במאגרי המידע של המרכז הארצי ללימודים וישמשו לדיוור ישיר, קבלת מידע, בטלפון, בדוא״ל, בדיוור ישיר ו/או מסרים פרסומיים ואסמסים.

הקורסים שלנו: